Welcome All's !!!


1 June 2014

SET ASAS BERMULA DENGAN VITAMIN E COMPLEX-SHAKLEE BEKENU MIRI

vitamin e complex
Vitamin E complex
Assalamualaikum .. selamat malam.. bulan ni Shaklee buat promo BELI 6 PERCUMA 1 khas untuk Vitamin E complex sahaja!!!baru jer berapa hari lepas sy cerita pasal manfaat dan kebaikan vitamin E. tp hari ni saya nak cerita keistimewaan dia pulak!! vitamin E shaklee adalah vitamin feveret yg saya jarang skip dan stiasa ambik bersama suami tercinta. hehehe

Vitamin E ni boleh terbahagi kepada beberapa set asas shaklee, antaranya....
1. SET ASAS KESUBURAN
2. SET ASAS KECANTIKAN 
3. SET KEINTIMAN SUAMI ISTERI
4. SET KOLESTROL

banyak kan kebaikan vitamin E ni sampaikan vitamin e ni boleh dipanggil vitamin multi purpose.

SET ASAS KESUBURAN adalah gabungan daripada
-Vitamin E+zinc+GLA complex dimana
shaklee bekenu miri
set asas kesuburan shaklee

-Satu nasihat saya pada pembaca, kita hanya berusaha tetapi Tuhan yang menentukan rezeki itu ada atau tidak, samada cepat atau lambat.. sekurang2nya kita berusaha dan ini adalah salah satu cara kita mencuba untuk mendapatkan zuriat. Insyaallah.... 

UNTUK SET KECANTIKAN pula ianya adalah gabungan daripada
-Vitamin E + Vitamin C dimana
Set asas kecantikan
Salah seorang dr customer sy memang suka sangat masker guna vit.c n e ni.. wajah rasa lembut n halus jer.. suami dia pun suka guna masker ni.. saya pun sama.. hehe.. tp disebabkan kemalasan melanda, kadang2 jer buat.. hehehe...  banyak lagi yang saya nak cerita tentang vitamin e ni.. esok saya update lagi k.. selamat malam!!!!!
Set nbr 3 dan 4 saya sambung esok.. hihihihi... bubyeee~~~

0 comments:

Post a Comment