Welcome All's !!!


11 June 2014

ESP seribu dalam satu- Shaklee bekenu miri

Shaklee merupakan syarikat pertama yang mencipta makanan tambahan protin berasaskan kacang soya.Energizing soy protein ini diiktiraf dan komprehensif serta memiliki kualiti protin yang tinggi yang pernah dihasilkan.Kacang soya yang digunakan oleh shaklee hanya mengandungi NON-GMO (non-genetically modified organism) yang mana ia diproses pada kadar suhu yang rendah . Tambahan pula setiap 850gm (satu tin esp) dihasilkan daripada 30kg kacang soya dan memberikan sumber tenaga segera dan boleh kekal lama.

 Energizing soy protein dari shaklee ini merupakan satu-satunya produk di dalam pasaran yang menjamin penyediaan 9 asid amino penting yang tidak dapat dihasilkan oleh tubuh badan manusia. Ia turut diperkaya dengan 5 sumber vitamin dan 4 sumber mineral.

Sangat sesuai untuk semua peringkat umur tua dan muda. malah sesuai untuk penghidap KENCING MANIS.

Satu hidangan shaklee ini bersamaan dengan 2 kali ganda daging, 4 kali ganda telur, 12 kali ganda susu, rendah lemak, tiada kolestrol,tiada asid uric dan sangat mudah diserap oleh tubuh badan manusia.
Energizing soy protein

Apa yang membuatkan saya mengatakan ESP ini 1000 dalam satu adalah sebab, fungsi ESP adlah secara menyeluruh..

Keistimewaan ESP ini adalah, boleh dibuat masker jugak.ESP ni adalah gandingan terbaik untuk semua jenis produk shaklee.
So, kalau nak cuba/nak oder boleh lah ADD saya d FB www.facebook.com/PuanViviTanita
atau hubungi saya di 01115029820. Penghantaran ke seluruh Malaysia :)

0 comments:

Post a Comment