Welcome All's !!!


2 June 2014

SET KOLESTROL SHAKLEE-SHAKLEE BEKENU MIRI

Semalam saya ada menekankan manfaat dan kebaikan vitamin E complex,boleh KLIK SINI untuk info lanjut...

Vitamin E juga boleh membantu mengurangkan dan mengatasi masalah kolestrol.. kolestrol yang tidak sihat boleh mengundang pebagai penyakit.. antaranya adalah sakit jantung. jadi, kalau ingin jantung yang sihat, maka kolestrol kita mestilah sihat juga.

Apa itu kolestrol LDL??? Kolestrol HDL???  hurmm.. xpe, saya akan terangkan secara ringkas.
Kolestrol LDL adalah kolestrol jahat yang memasuki sel darah merah manusia dan menyebabkan tersumbatnya liang2 sel darah, dan akhirnya mengundang kepada sesak nafas atau pun sakit jantung.
Dan kolestrol HDL adalah kolestrol sihat yang melindungi sel-sel darah merah manusia.
Jadi untuk melindungi sel-sel darah merah kita, adakah kita perlu mengelak dari mengambil makanan kegemaran????? oh tidak!!! tak mungkin!!! tak boleh makan nasi lemak! tak boleh makan nasi beriani! hehehe..
Jangan risau, shaklee kan ada set kolestrol.. VITAMIN E COMPLEX salah satu daripada set kolestrol yang boleh::

1.Melindungi jantung-pengambilan harian 800IU vitamin E untuk jantung yang sihat , melindungi sel darah marah untuk mengelakkan pengasidan lipid, meningkatkan kolestrol HDL iaitu kolestrol baik, mengurangkan tekanan darah, menghalang platelet darah melekat kedinding arteri, menghalang anemia hemolitik, penyakit jantung dan lain-lain.

Pengambilan terbaik untuk melindungi dan mencegah dari mendapat penyakit kolestrol adalah dengan mengambil supplemen VITAMIN E COMPLEX+PHYTOCOL-st+OMEGA GUARD+CoQ HEALTH.
Tak perlu ambil semua pun takpe.. tapi bulan ni shaklee ada mengeluarkan produk terbaru khas untuk masalah kolestrol
shaklee bekenu miri
Phytocol-st
melihat kepada gambar di atas, segitiga yang berwarna coklat adalah kolestrol yang jahat. tugas phytocol adalah melindungi sel-se darah merah dari dimasuki kolestrol jahat .. yang bewarna hijau adalah phytocol.. dengan adanya phytocol, kita boleh menikmati makanan kegemaran tanpa rasa takut dan selamat menjamu selera!! hehehe.

**cara pengambilan phytocol-st adalah, makan 4 biji setiap hari dan 2 biji setiap kali.30 minit sebelum makan makanan berlemak atau berminyak, ambil 2 biji phytocol dan makan. mudah kan?????? best nyerr shaklee  x perlu berpantang makan... hehe
ini bermakna, anda harus bertindak dari sekarang.. hadiahkan lah kepada ibu bapa, nenek dan atuk dan diri sendiri .. kolestrol sihat!jantung pun sihat!!!!

0 comments:

Post a Comment