Welcome All's !!!


29 June 2014

Set kesuburan suami isteri - Shaklee Bekenu Miri

Assalamualaikum .. selamat pagi.. tidak terlambat bagi sy mengucapkan Selamat menyambut bulan Ramadhan Al-mubarak kepada semua umat islam di seluruh dunia.. :)
Semoga Ramadhan kita kali ini lebih baik dan bermakna dari sebelum nya..

Pengalaman ramadhan kali ini cukup berbeza buat saya dan suami , walaupun ini adalah tahun ke 2 kami berpuasa bersama.. sebab kali ni saya berbadan dua.. Alhamdulillah.. syukran sangat2.. genap 2 tahun kami mendirikan rumah tangga pada 8hb 6 yang lepas, akhernya keputusan UPT sy positif!!!
Dengan pengambilan supplemen yang berpanjangan walaupun kadang2 skip sebab lupa.. hehe.. ianya adalah sangat membantu pasangan suami isteri untuk mendapatkan zuriat..

Nak tau apa set kesuburan shaklee???
set kesuburan suami dan ister shaklee
** Kita sebagai hamba Allah yang biasa dan tidak sempurna hanya mampu berusaha dan berdoa.. Sambil mengamalkan supplemen kesuburan, kita sbgai umat islam wajib berdoa kepada NYA tanpa henti2 dan rajin membaca surah2 amalan murah rezeki samda selepas solat atau masa terluang.
Di antara surah2 amalan yang saya cadangkan adalah Al-waqiah , surah pendek memohon zuriat dan sebagainya... 


Untuk sebarang pertanyan boleh hubungi saya di 01115029820 atau add saya d FB Puan Vivi Tanita. 
COD-BEKENU MIRI
POSTAGE-SEMENANJUNG/SABAH/SARAWAK

0 comments:

Post a Comment