Welcome All's !!!


30 May 2014

TESTIMONI CUSTOMER N AKU SENDIRI- SHAKLEE BEKENU MIRI

Assalamualaikum selamat pagi.. salam sabtu.. esok gawai.. Selamat menyambut hari gawai untuk kaum iban dan yang menyambutnya. hehehe... kalau gawai ni, orang selalu sebut pergi NGABANG.. ngabang tu lebih kurang macam g beraya.. macam hari raya.. tp Iban ni diorang sambut d rumah panjang kebanyakannya.. saya pun x pernah g ngabang.. hehehehe..

Berbalik kepada tajuk utama, saya nak cerita ckit pasal testimoni dan kesan selepas pengambilan shaklee.. memang terbaek.. ini salah satu dr nya..
shaklee bekenu miri
terstimoni revitalizing syampoo n long lasting finishing spray

Testimoni ni dalam bahasa sarawak. saya translate k. customer ni sebenarnya ada masalah rambut gugur, suami dia pun sama. rambut rapuh, dan kulit kepala mmg jela kelihatan sbb rambut yang nipis.. so lepas diorang ambik syampoo prosante shaklee ni, kesan tu dah nampak selepas seminggu. dia bagi tahu rambut suami dia mmg nmpak sangat perubahan, pastu rambut tak gugur seteruk sebelum ni. Alhamdulillah... isteri dia pun guna jugak syampoo ni, sebab lepas bersalin kan.. mmg ada masalah rambut gugur yang teruk.. sangat gembira bila ada customer yg sporting mcm ni.saya cadangkan prosante shaklee ni sebab diorang nak guna untuk kegunaan luaran sahaja. so revitalizing syampoo yang terbaek...

testimoni ESP+VITALEA+B.COMPLEX

Ni testimoni c tukang jahit. orang yang bekerja jahit menjahit ni mmg lama duduk, lepas tu rushing nak siapkan tempahan orang, sampai makan pun tak terjaga n tidur mmg x cukup dan selalu sakit kepala. 
jadi saya cadangkan akak ni ambik esp+vita lea+b complex. Alhamdulillah lepas seminggu kesan dapat dirasai.. badan dia lebih bertenaga dan pening kepala semakin berkurang.. ESP membantu dia untuk kenyang lebih lama dan dapat menyiapkan tempahan baju customer dengan keadaan yang lebih bertenaga dan sihat.. 

Untuk testimoni saya sendiri pulak, memang lah xde conversation sms, nama pun testimoni sendiri. saya ada masalah period senggugut yang agak teruk sebelum ni. tapi lepas ambik GLA COMPLEX, sampai sekarang period saya SHARP ON TIME dan mmg sangat lancar. Fiz day period saya msih boleh jalan-jalan di MALL shopping complex.. hehehe.. suam pun pelik, betul ker saya ni period, kenapa maseh boleh jalan-jalan?? hahaha.. tp itu lah hakikatnya... sekarang ni saya amalkan pengambilan VITAMIN E COMPLEX, CoQ HEALTH, zinc complex, dan performance. Banyak lagi, tp ni yang wajib saya ambik :) dan sekarang ni saya mengamalkan GENTLE DEEP FOAMING CLEANSER NUTRIWHITE shaklee.. warna kulit wajah pun semakin sekata..aww!!
saya dan encik suami tercinta..

ni gambar dari jarak jauh.. hehe.. suami pun makan shaklee.. dia makan vitamin E, orang lelaki ni x suka makan macam2. dia suka yang simpe jer.. suami dulu selalu sakit kaki main bola, tp sekrang dia xde lagi mengadu sakit kaki lepas makan shaklee.. dulu dia ambik zinc complex,minum performance jugak..

So, sampai ni jer cerita testimoni sy dan customer.. banyak lagi sebenarnya. tp saya simpan untuk cerita seterusnya.. hehehe... bubyeee!!

0 comments:

Post a Comment