Welcome All's !!!


28 May 2014

Gentle Deep Foaming Cleanser Nutriwhite- SHAKLEE BEKENU MIRI

Assalamualaikum warahmatullahhiwabaarakaatuh...  selamat pagieee... ^_^!!
Shaklee telah melahirkan satu produk kegunaan luaran terutamanya untuk wanita2 yang ingin menjaga kecantikan dan kebersihan wajah macam saya ni.. Fiz thing bila kita berniaga, jual vitamin/supplemen, orang akan tgk muka kita dulu.. takkan lah kita jual produk pencerah wajah, tp muka kita menggerutu.. huhuhu.. mesti org x nak beli punya.. so, kita mesti jaga luaran kita sebaiknya dan Insyaallah begitu juga sebaliknya okay..

Memperkenalkan NutriWhite dimana Nutwiwhite ni BEKERJA DALAM 5 CARA
1. Menghalang-kerosakan matahari dan alam sekitar dengan aktif melindungi kulit anda dari merosakkan/gelap dari kesan sinar cahaya matahari dan uv.

2. Berkurangan- Mengurangkan rupa pigmen gelap dalam kulit untuk mencegah nada kulit kusam.

3. Menyekat- rupa pigmen gelap dari sel-sel kulit asas daripada memindahkan kepada lapisan atas, membantutkan kemunculan tompok-tompok hitam.

4. Mencerah- Naungan dari melanin yang sedia ada yang membawa kepada wajah yang lebih rata dan nada kulit cerah.

5. Memperbaharui- dengan cepat mengeluarkan sel-sel mati yang membawa kepada blotchiness, mewujudkan cerah, dan kulit lebih bercahaya.

Anda semua psti akan menyukai keputusan kulit yang lebih cerah, kulit berminyak dikurangkan dengan penggunaan berterusan tanpa kesan kompleksi untuk tahun akan datang.

APA YANG BEST PASAL NUTRIWHITE NI???

Gentle deep foaming cleanser
\-Sebenarnya produk nutriwhite ada banyak, tapi hari ni saya nak tekan kan kepada pencuci muka dia dahulu.. off coz saya juga menggunakannya.!! hehee..sebab saya ni ada masalah bintik2 hitam di hidung... jadi x nampak beseri lah hidung saya yg comel ni. hihi..

-keistimewaan gentle deep foaming cleanser ni , hanya gunakan sedikit sahaj sebesar biji kacang tapi buih dia banyak sangat !! percaya atau tidak pencuci muka nutriwhite ni boleh guna sampai setahun!! apa???? setahun??? kau biar betul??? cuba la dulu baru tau betul ke tak.hehehe...  
-tapi pencuci muka ni xde wangi okay. itu jer yang x best.. sebab dia dibuat daripada alam semulajadi, xde bahan kimia ataupun sebarang wangian.. itulah special nya SHAKLEE ni... 

-percaya atau tidak bestnya Nutriwhite ni bahan-bahan dia diperolehi di 16 buah negara, dan dibuat oleh pakar-pakar penjagaan kulit di jepun dan amerika syarikat. selamat , berkesan dan halal.!!

Keistimewaan Gentle deep foaming cleanser nutriwhite
Best kan... ada 6 jenis lagi produk nutriwhite yang saya nak cerita. stay soon okay..... :)


0 comments:

Post a Comment