Welcome All's !!!


27 May 2014

SHAKLEE BEKENU MIRI- SAYA ADALAH PENGEDAR SHAKLEE YANG SAH


Saya adalah pengedar shaklee yang sah.. saya telah sah menjadi sebahagian dari family shaklee pada oktober 2013. 

Berminat untuk join member dan menambah pendapatan sampingan. hubungi saya 01115029820
boleh whatsapp/we chat /telegram/ atau add saya d fb Puan vivi tanita.  
Istimewa nya join member shaklee adalah bonus nya di tengah bulan, dapat latihan dan bimbingan yang cukup dan sentiasa membantu. x perlu modal beribu-ribu. saya akan terangkan lebih lanjut kalau anda benar2 ingin berjaya dalam perniagaan . Jangan risau, Shaklee adalah produk halal, dan sijil halal sentiasa d update dari masa ke semasa. Insyaallah bonus kita pun berkat. 
Yuran pendaftaran seumur hidup adalah RM85 untuk sabah sarawak.
kamek orang sarawak okay.hehehe... nama pun BEKENU MIRI.

0 comments:

Post a Comment