Welcome All's !!!


19 May 2014

SHAKLEE BEKENU MIRI IN THE HOUSE-set wanita moden

Bercerita mengenai wanita zaman sekarang, bukan sama mcm wanita zaman dulu. orang dulu2 duduk kat rumah, kalau ada pun yg kerja, bilangan nya dapat dikira. kita sekarang ni, rata-rata wanita atau perempuan semua kerja ... jadi bila kita sibuk, kita lebih mudah mengambil makanan segera dan tidak menjaga pemakanan dengan baik. tidak seperti orang dahulu. rata-rata wanita di bandar dapurnya jarang berasap. seperti dapur i jugak.hehehe... tapi, dengan adanya shaklee ianya memberi sumber vitamin terbaik buat kita.

Perempuan tak lari dari masalah kulit dan hormon yang tidak stabil. jadi saya cadangkan kita kena ambil set GLA COMPLEX+ ESP. GLA ni berbentuk kapsul, dan rasanya manis... ianya dibuat dari minyak bunga matahari dan vitamin E untuk meningkatkan keberkesanan dan kestabilannya. Ianya terbukti secara klinikal mampu menyerap ke dalam sel dan tisu tubuh badan kita..

ESP pula adalah SOY PROTEIN ISOLATE POWDER  yang dicipta dari kacang soya dan SHAKLEE adalah syarikat pertama yang mencipta makanan tambahan protin berasaskan kacang soya.  ESP ini  mempunyai 9 asid amino penting yang tidak dapat dihasilkan oleh tubuh badan sendiri.. best kan esp ni.. hehe.. rasanya seperti susu soya,tetapi agak berpasir.. dan ianya mudah mengenyangkan. esp boleh dibancuh dengan minuman kegemaran yang lain, seperti jus, vico, milo, nestum,horlicks terpulang pada selera anda semua .okay.. :)
Bila 2 2 ni digabung ia akan meletopp..hahaha!! bukan meletop yang api tu.. tapi ianya adalah gandingan yang mantap dan terbaekkkk... apa lagi jum lah cuba.. buat apa tggu lama-lama kan.. set di atas juga boleh dikenali sebagai set kesuburan wanita yang meletup.hehehehehe .. taraaa~~~~~

0 comments:

Post a Comment