Welcome All's !!!


27 May 2014

OSTEMATRIX - SHAKLEE BEKENU MIRI

As salam dan very very very good morning...

Now i nak stori mori pasal ostematrix?? ostematrix ni apo bondo yoo?? hehehe...
ostematrix ni bukan sekadar calcium okay. manfaat dia banyak sangat.. kebanyakan customer2 i yg ambik oste ni , Alhamdulillah sakit2 sendi, kejang diorang dah okay. ni customer offline, maksudnya bukan dari FB/laman sosial yang lain.. orang kampung sy yg banyak ambik oste ni.. jadi jumpa face-to-face ...
OSTEMATRIX SHAKLEE
OSTEMATRIX 
OSTEMATRIX ni SEBIJI TABLET bersamaan dengan 1 GELAS SUSU TINGGI KALSIUM dan bersamaan dengan 80 BIJI BADAM.

Bayangkan kalau kita tak makan supplemen ostematrix, anda tahan ker nak telan 80 biji badam tiap2 hari.. dahlah mahal lagi tu... nak minum susu tu ok lagi, tp kalau x pandai minum susu mcm saya ni??? mcm mana tu????  so shaklee is the best bila shaklee dah hasilkan ostematrix untuk kita jadikan supplemen harian sebagai pengganti susu dan badam..
tapi ostematrix ni lagi best kalau kita makan bersama produk tenusu. Insyaallah hasilnya lebih cepat dan berkesan....kerana ianya sangat sesuai diambil dengan segelas susu.. tp guna air suam pun boleh. x menjadi masalah pun kan... ^_^!!
MANFAAT OSTEMATRIX
Sebotol ostematrix ada 120 biji tablet dan penggunaan sebulan hingga ke 2 bulan. tengok pada keadaan seseorang. Untuk lebih info dan sebarang pembelian boleh contact saya -puan vivi di 01115029820 atau add saya d facebook Puan Vivi Tanita. okay okay okay~~ jangan malu2 taw.... :)


0 comments:

Post a Comment