Welcome All's !!!


21 May 2014

SHAKLEE BEKENU MIRI - ProSante Shaklee

Assalamualaikum selamat pagi semua...
Hari ni nak cerita pasal rambut! Selalu sangat dah cerita pasal vitamin x sudah2, shaklee pun ada set penjagaan rambut taw...
Nama set ni digelar ProSante. dalam ProSante ada 6 jenis produk.. seperti syampoo, conditioner, spray.. tapi dia ada kegunaan masing2...

Syampoo Prosante Shaklee
ProSante hair care~

ProSante ni sesuai sangat untuk yang mengalami masalah keguguran rambut yang teruk,kelemumur, gatal kulit kepala, rambut yang mengerbang dan kering, kulit kepala yang berminyak dan segala-gala yang berkaitan dengan rambut. 
Revitalizing syampoo
Purifying syampoo

Lightweight conditioner
Replenishing conditioner

Long lasting Finishing spray
Nourishing scalp treatment

Saya lebih suka describe satu2 produk dalam gambar.. ianya lebih mudah dan senang, jadi tak perlulah taip panjang lebar. hehehe... Customer saya sekarang ni pun dah ambik set prosante.. tak perlu ambik semua kalau tak mampu , sebab hanya ambik ikut keperluan sahaja okay

Bagi yang mengalami masalah keguguran rambut boleh gunakan set
1.Revitalizing syampoo
2.Lightweight conditioner
3.Nourishing scalp treatment
SET INI BOLEH DIGUNAKAN SECARA HARIAN

Bagi yang mengalami masalah kelemumur, rambut bercabang, rosak dan berminyak boleh gunakan set
1.Purifying Syampoo
2.Replenishing conditioner
3.Nourishing scalp treatment
SET INI UNTUK KEGUNAAN 1-2 KALI SEMINGGU. BUKAN HARIAN.

Jom Suburkan Rambut Anda!
Kulit kepala yang sihat adalah asas kepada rambut yang sihat. Itulah sebabnya kenapa setiap produk ProSanté mengandungi Scalp Health Complex, iaitu gabungan 10 vitamin, mineral dan herba bagi menyediakan persekitaran optimum untuk rambut yang sihat, lebat dan menawan.
Shaklee memilih bahan-bahan seperti:
Ekstrak swertia dan halia untuk merangsang peredaran darah dan membekalkan tenaga untuk folikel rambut; Mineral kulit yang penting seperti kuprum, zink, mangan serta vitamin A dan E untuk membantu metabolisme kulit kepala yang sihat; dan Minyak daun pokok teh serta esktrak teh hijau untuk menentang kerosakan akibat radikal bebas dan faktor-faktor persekitaran lain.
Dan anda juga tidak akan menemui sebarang bahan kimia kuat yang boleh merosakkan rambut dan juga kulit kepala anda dalam rangkaian penjagaan produk ProSanté.
Hubungi saya -puan vivi tanita untuk pertanyaan dan sebarang pembelian produk shaklee. okay... 01115029820.. ataupun boleh add facebook saya, www.facebook.com/puanvivitanita.. 

0 comments:

Post a Comment